Nedräkning!

Nu, precis nu vill jag att hon ska komma ut! Eller jag vill att hon ska vara här nu, resten kan jag hoppa över!:)
 
Va uppe i Sthlm igår å gjorde 3D ultraljud! Jättehäftigt! Fast hon var inte så nöjd över att vi va där å väckte henne.. Såg på filmen vi fick hem att hon är sur!:P De blir mer å mer verkligt att det inte är superlång tid kvar.. har börjat en nedräkning som syns på länken här nere! just nu är det 68 dagar, 17 timmar, 44 minuter å 20 sekunder kvar!
http://www.räknaner.se/4237-prinsessa
 
 
Nu ska jag ta på mig alla kläder jag fortfarande kan få på mig å ge mig ut i kylan! Det är dags för julbord med jobbet å jag måste gå/vagga sakta ner till stan så de inte blir nå knas med magen när jag går ner!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0