PT, PT, PT!!

Wohooo kunde inte vakna bättre idag! Vaknade av att mobilen vibrerade, jag hade fått mail! Skickade in min Certifieringsuppgift igår för andra gången efter att ha lagt till lite text å jag är godkänd! Så jäkla skönt!! Så nu kan jag kalla mig personlig tränare!!:D
Har annars sovit skit dåligt inatt! Hade förvärkar när jag la mig igår å de tog ett tag innan jag somnade! Som vanligt vaknade jag å behövde gå på toa mitt i natten, när jag lägger mig igen har jag ont! Å de tar 1½ timme innan jag kan somna om! Kan ju säga att idag är en väldigt bra dag att vara sjukskriven på å allt är klart i skolan!! Hoppas på att de sista 62dagarna går fort! Nu vill jag inte vara tjockis längre!:P Tycker att hon ska passa på att titta ut om ungefär en månad!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0