Oväntad dag!

Gick upp som valigt typ kvart över fem! Hade väldigt gärna velat haft sovmorgon men kämpade mig upp! Tog tåget kvar i sju å ingen sa något.. Tog fram allt å började plugga på tåget som inte skulle göra någe stopp före sthlm central.. vid södertälje stannar det.. å dom säger i högtalaren att det bara ska stå stilla i typ 20 min för någe fel på väg in till centralen, jag fortsätter plugga efter typ 5-10min säger de att tåget ska ersätta med buss, å nej säger jag för de tar alltid så jävla mycket längre tid då för de kommer bara nån buss å alla på tåget får inte plats.. vi gick ner dit bussen ska gå å det kommer 1 buss å jag kommer självklar inte med (som tur är) Jag stog å frös i 2 timmar för att vänta på de andra jävlar bussarna som skulle komma.. men efter 2 timmar så går de första tåget å de går till e-tuna så det tar jag å skiter i skolan (tyvärr) Va roliga å lärorika lektioner idag som jag verkligen inte ville missa! Vi skulle kolla vad som verkligen är i Sportdrycker å om man behöver de innan, under å efter träning, å så skulle vi lägga upp kostprogram för en som springer matathon på olika tider.. så jävla synd att jag missade det! Men jag får kika på måndag å se vad dom diskuterade å kom fram till.. jag är skeptisk mot sånna dricker å väldigt intresserad av vad man ska äta för att springa sthlm matathon på typ 6 timmar.. det är nått för mig!! Väldigt sugen på å testa!

Sprang ut till T-hälla förra veckan å körde till å med intervallen sista biten så är en bra bit på väg till bra kondition, å bra bit på väg till bättre resultat på coopertestet!:)

Men de va tur att jag inte tog mig till Sthlm ändå för tågen var fortfarande inställa eller försenade på eftermiddagen också så jag hade kanske inte kommer hem eller kommit jävligt sent!

Fan det är riktigt surt ofta att inte bo i Sthlm men vill verkligen inte byta ut det, tycker så jävla mycket om att bo med min man å nu ser jag inte mycket fördelar med att bo i sthlm, inte min stil att bo där men skulle hjälpa mycket med studierna att bo där men jag får lägga mer energi när jag bor här med det är det helt klart värt de! Får väldigt mycket stöd å hjälp här hemma å av alla runt om kring!

Har också fått chansen att göra tester här i stan å på en viktig person så gör jag de BRA kan de ju leda till jobb eller iaf extra jobb! Är redan nervös!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0