Borta bra men hemma bäst!

Ja de tycker jag nog.. Har haft en superbra vecka i Grekland men det är alltid skönt att komma hem! Det bästa va att man får slänga papper i toan å sova i sin egen säng!:P

Fösta kvällen när vi va där kom det värsta åskvädret.. Skulle gå på toa efter att vi sprungit hem från restaurangen men när jag precis kommit in å stängt dörren kom värsta smällen å jag springer ut till Robin å är livrädd! Haha! Men sen blev det bara finare å finare väder ju mer veckan gick!!

Tar en öl å Tzatsiki till lunch!

Stranden där vi snorklade!

Inne i stan där vi käkade middag!

<3 Vid poolen! (Lägg era huven på sne!):P

I väntan på pizza vid poolen!

Stranden 100m från hotellet!

Mythos vid stranden!

Hyrde moppe å åkte över hela ön! Förstår inte varför han var skeptisk till att jag skulle köra när vi hyrde! Jag ser ju ut att nästan vara 15år iaf!:P

På andra sidan ön!

Våran stand!


Står precis där planet lyfte! Jävlar va de lät mycket!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0