Fredag!

Fan vad skönt att det är helg! Slippa vakna av väckarklockan! Idag när jag kom hem vid fyra la jag mig i sängen å sov ett tag.. så jäkla skönt å sova på dagen! Jag va skit trött för att jag va vaken inatt vid 3 å kunde inte somna om!

Jaha vad händer denna helg då! Inte riktigt som alla andra helger!:) Ikväll blir de å kolla på när Sverige får stryk av England! Imorron eftermiddag blir det nog ett besök på vilstad marknad om det inte regnar för mycket! På kvällen tror jag inte vi har nå planer! På söndag har jag förhoppningsvis match mot triangeln! Ja det är väl den helgen de!

Å nästa helg är det midsommar! Å de betyder att det är 2år sen jag å Robin träffades! Känns som vi alltid har bott ihop! Å jag trivs så bra med det! Men nu tycker jag att det borde ha kommit ut nån lägenhet eller hus som vi vill bo i å flytta in i om tre månader!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0