Buffdag!

Skönt med en heldag hemma med plugg!! Har ju superfint väder så kommer bli en morgon promenad idag innan frukost för att sätta igång ämnenomsättningen å förbränna mer fett istället för kolhydrater.. Så tar med mig musiken å papperna till gympa passet å ger mig ut å pluggar gåendes!:) Måste ta all tid som finns så jag hinner med allt idag!

Sen blir de hem å käka nån god frukost innan jag sätter igång med kost registreringen å studiecirkeln.. ska försöka hinna med å göra ihop en helkroppsmassage utifrån vad jag tycker är skönast å ska testa de på de 10 första!:)
Har nu en massagebänk står uppställd i v-rummet.. så ska börja med folk på jobbet tror ja å sen fortsätta.. Så hojta till om ni vill bli masserade, jag är ju billigare än andra massörer iaf!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0