Innebandy & fotboll!

Fan vad skönt att äntligen vara igång igen! Eller ja inte så skönt för revbenet men för resten av kroppen så de får jag fan ta att jag har ont efter!! Men det gör ju inte ont så länge som jag håller på, blir sen när jag tar det lugnt som jag får ont! Spelade innebandy igår kväll 1½ timme å sen tränade jag fotboll i morse 1½ timme! Längtat efter de här endorfin kickarna!! Så underbart! Jag skulle vilja ta en lång cykel tur i morgon men vi får se hur det blir.. Ska inte ta ut mig för mycket nu i början så det blir sämre! Borde ju börja långsamt å sen trappa upp med träningen! Idag å i morgon är jag gräsänka!:( Mitt <3 är i Igelfors med Sörmlandslaget.. Hur ska jag kunna sova helt själv å vakna helt själv! Men det är väl bara å vänja sig då han ska med Sörmlandslaget hela V.27 till Halmstad! Men som tur är kommer Johan å gör mig sällskap idag! Jag ska ta tag i min massage som jag måste ha gjort tills nästa vecka.. Sen blir det ett par öl på stan senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0