Lördag idag!

Dagen började med gymping på Norrmalmstorg.. Riktigt kul var de! inte vad jag hade trott! Men jävlar vad vi gympade och dansade! Mycket folk som gick förbi, stannade och var med och många som tog kort och filmade! Blev en riktigt lyckad förmiddag! orkade inte ta tåget vid 7 så tog de som gick vid 9 men var där iaf i 1½ timme å körde nästan hela tiden! Lätt något vi kommer å göra nästa termin igen! Men då vi går termin tre så får vi visa de nya friskvårdarna hur man gör!:) När jag började den här utbildningen å någon skulle ha sagt att jag skulle stå på Norrmalmstorg å köra gympa så hade jag sagt aldrig i livet, men gympa har fått en helt annan innebörd nu än vad det var då! När jag kom hem åkte jag nästan direkt till sjukhuset! Jobbigt å se morfar må så dåligt å höra att han vill ge upp! Vill göra så mycket men finns inte mycket man kan göra!<3 Å jag blir så arg när man tänker på resten av släkten som bara skiter i det! hur fan kan man göra nått sånt! Man väljer inte vilka man är släkt med men vi är ändå släkt å då kan man fan bjuda till lite! Är det någon som ligger inne å inte mår bra så ett jävla telefonsamtal kan man fan ringa!!! Jag skiter i om dom inte vill umgås annars men så mycket som mormor å morfar har ställt upp för dom så borde dom fan göra nått tillbaka!! Nää nu ska sluta lägga energi på dom, det är dom inte alls värda!!! Egentligen inte ens värda att nämna men jag blir så jävla arg!! Eftermiddagen/tidig kväll spenderade jag ute hos mor å far.. Skönt å vara där ute! Behöver aldrig tveka om man får komma ut dit, där är man alltid välkommen! Jag har tur att jag har sånn bra familj! Nu ska jag kika klart på hockeyn å vänta på att mitt <3 ska komma hem.. Han är på postenparty så får väl se om jag får ta hand om honom när han kommer! Han kanske blir bästa kompis med toaletten!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0