Onsdag!

Å lördag närmar sig snabbt! Fan vad skönt det ska bli! Får alla intyg på fredag å på lördag tar jag helt semester i en vecka! Ska bara ta med mig massa träningstidningar å bra böcker å bara ha det skönt! Va ett väldigt bra beslut att vi ska åka nu.. Få sommarlov från skolan innan man börjar jobba! Även fast jag måste vara inne nu när det är så fint väder så är det värt de! Får ligga på stranden med en kall i handen snart!:D Nu ska jag packa å ikväll spela innebandy! just de, spelade ju match igår.. andra gången jag rörde en fotboll på ett par månader.. Gick ju inte precis som jag ville men de gick bra för att inte ha rört en boll på så länge! Å vi vann ju med 6-2!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0