Sista natten!

Yes då var det sista natten hemma innan det är dags för semester!! Fy fan vad skönt det ska bli! Å de behövs verkligen efter den här dagen! Har haft teambildningsdag för årskurs 6-9 hela dagen ute i solen! men jävlar vad dom inte har nån respekt över huvud taget, inte ens för deras egna lärare! De roligaste va att ha 6:orna och 9:orna.. 6:orna tyckte de va skit kul å körde på som fan.. å 9:orna hade ju blivit lite mogna å tävlade mot varandra.. de andra va bara jobbiga å fick till och med en fråga av en i 7:an om jag ville slåss å läraren brydde sig inte ens! Då fick jag fan nog.. Gick och sa åt deras lärare att nu får de fan göra nått! Det är inte mitt ansvar, och det har vi till och med informerat dom om innan så de borde veta att de fortfarande är lärare för dom fast jag håller i aktiviteten! Nää dags å sätta ner fötterna å ta tag i eleverna så de får en bra skolgång å de blir nå bra av dom när dom blir äldre!! Aja nu är den dagen iaf över, riktigt skönt! Blev en lång dag ute i solen.. Kom till Sthlm klockan 7 i morse å åkte därifrån efter 2.,. så de blev en lång dag ute i solen! Som tur var så smörjde jag in mig, kan ju inte komma till Grekland på lördag som en kräfta!:P nu ska jag fortsätta packa. måste ha klart allt tills i morron då jag inte kommer komma hem nått efter skolan! Vi ska ha picknick med klassen å efter de kommer älsklingen å hans lossas far och hämtar upp mig å vi åker till ett hotell vid arlanda å tillbringar sista natten i sverige där! Sen väntar sol, bad och några kalla!:D Hejdå Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0