Morgon

Vaknade inte superglad i morse för att jag vaknade över en timme innan jag skulle vakna för att han som ligger bredvid mig har 7000 larm på å går aldrig upp... Får också höra sen att de spö regnar ute å när man blir så tjock som jag blivit kan man inte ha några kläder längre å då är regnkläderna medräknade där så ser framför mig hur jag sitter i tokblöta kläder minst två timmar på väg till skolan! Men min underbara sambo hade lagt fram ett par av hans regnbyxor på golvet å helt plötsligt gör de inte så mycket att jag vaknade vid fem!:)

Är nu halvvägs på g till Sthlm å inser att jag måste tagga till för å orka med tre timmar yoga workshops! Inte riktigt min grej de där men hoppas man fått en annan syn på de efter den här förmiddagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0