God morron!

Jaha då blev de ännu en natt med mer än 9 timmars sömn.. Sov mer än 9 timmar igår natt ochså så nu borde jag väl vara utvilad? Men skönt va de iaf!:)
Men vad händer den här helgen då?
Idag på förmiddagen ska jag göra lite PT jobb.. Skriva vad vi gjorde i torsdags på passet sen ska jag lägga upp ett nytt pass till på onsdag.. Har tänk att ha ett cirkelfys pass då.. Får se hur de går! De svåra är att de två jag har ligger inte på samma ställe i sin träning så blir att göra två olika pass som är ganska lika iaf!
Efter de blir de nog lite städning här hemma.. å så ska jag nog olja in köksbordet en gång till så vi kan flytta ut de till köket igen å få bort de får vardagsrummet!:) Sen ikväll/natt ska jag vara chafför.. får se ifall vi får lite sällskap i eftermiddag/kväll också! Hirvi och Isabell är i stan så de kanske kikar över ett tag!
Imorgon tror jag inte vi har nå planer alls! men alltid finns de ju nått att göra! skönt att inte ha nått planerat iaf!:)
Sen va den här helgen slut å dags för en ny plugg/jobb vecka!
 
Fan vad jag längtar till den lilla kommer ut! Nu är det bara 122dagar kvar!:P Jag tror vi har en fotbollsspelare i magen.. jäklar vilket liv det va där inne när jag skulle sova i torsdags.. Ja la handen på magen ett tag å kan inte räkna hur många sparkar jag fick! Älsklingen va inte hemma å kunde känna men jag låg där för mig själv å log, så jäkla häftigt att känna att det finns nån där inne som rör sig!
Men är lite orolig då jag får ont å magen blir stenhård på eftermiddagarna/kvällarna när jag kommer hem från jobb/skolan.. Undrar varför å om det är farligt? vill ju inte att den ska komma ut så här tidigt! Ska som tur är till Barnmorskan på fredag så ska höra då! Blir ju så när jag stressar också men det gör jag ju inte varje dag när jag kommer hem.. det är ju mer på dagarna på jobbet men då borde de ju komma mer då.fast får lite så då också men de mesta är ju när jag kommer hem! 
 
Nää dags å börja plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0