Körkort

Känner redan att detta kommer bli ett ganska gnälligt inlägg så ni som inte vill läsa kan ju sluta nu!:)
 
Jag började tänka idag när jag gick runt å dammsög att varför är det alltid självklart att jag ska köra bara för att jag är gravid.. Visst jag ska inte dricka å skulle aldrig komma på tanken att dricka när jag är med barn men bara för det betyder det inte att jag kör.. Inte alltid man är sugen på att köra! Är man trött, ont i fötterna eller vad som helst så vill man kanske inte köra men alla tar för givet att jag kör å alla vill åka med så de kan dricka! Det stör mig lite att det är självklart.. Bättre att man frågar om jag ska köra innan! Önskar ibland att jag inte hade körkort eller bil!:)
 
nu har jag gnällt färdigt för idag! Ska ta å göra mig i ordning innan Johan kommer över! Sen inatt bär det av till Ullared! Har inte blivit så mycket sömn de senaste två dagarna pga min förkylning men hoppas dagen inte blir för lång i morgon å att man kan sova nånting på bussen!:) Ska bli superkul å köpa massa till den lilla!
 
Tror att jag har en fotbolls spelare i magen! När jag ligger eller sitter still lever den livet där inne! Kände en rejäl spark nyss! Skit häftigt! Eller jag kanske inte ska säga så mycket, det är kanske inte så skönt när han/hon blir större å sparkar!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0