Måndag!!

Helgen är över å det är redan måndag kväll! Fort gåre! Åkte direkt tåget i morse vid sju för att kunna vara på Friskis och Svettis i Sthlm halv 9.. För då skulle jag å Liz PT:a varandra.. Jag fick köra olika intervaller på roddmaskinen, cykeln å krosstrainern.. Men de tyckte inte magen om alls! Hade man slagit på den efteråt hade man nog brutit handen så jäkla hård var den! Hmm undra om det är bra? Skönt att det är på fredag vi ska till barnmorskan! efter de gick vi til skolan för å ha lektion! Sen kunde jag ta mig till tåget å åka hem igen!
 
Älsklingen har precis åkt iväg på möte å jag försöker hålla mig vaken! Känns lite väl tidigt å lägga sig vid sju!:P Trodde jag skulle vara utvilad efter den här helgen men tydligen inte! Blir en tidig kväll idag också! Ska ju upp vid fem i morgon också så!
 
Imorgon efter skolan är det dags för PT pass med gruppen jag har här i stan! Då har jag planerat in Cirkelfys! Har de inte träningvärk efter i morgon så har dom inte tagit i allt va de kan!:) De är rätt skönt att stå på sidan å kolla på när de jobbar!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0