Äntligen helg igen!

Äntligen fredag igen! så skönt!! Va länge sen jag tyckte de va så skönt med helger! Ska ha en heldag med Älsklingen i morgon också utan att han har nå fotboll eller jag nån skola! Min skola får vänta tills på söndag!:) Får se ifall vi kanske lämnar tillbaka tv:n vi köpte å sen köper en annna i morgon! Blev lite sugna på de å enligt Elgiganten så har man rätt att ta upp varan å använda den å sen lämna tillbaka den.. Så så kanske de blir! Det är väl de vi har planerat för i morgon å blir de v-ås åker vi nog till Ikea då med å köper en hallmöbel vi hittade där i onsdags som skulle passa precis i våran hall!
 
På söndag kommer familjen Orm hit på besök.. Tror de va tänkt söndags kekab då! mums!:)
 
Nu ska jag umgås med mitt <3, han borde komma hem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0