Söndag!

 
Vad fort helgen också går.. Men vi har hunnit med en hel del! I fredags tog vi de bara lugnt hemma.. Lagade lite mat å myste framför tv:n.. Igår när vi hade vaknat å käkat frukost började vi plocka ner tv:n för å åka tillbaka med den till Elgiganten, de gick hur bra som hellst! Direkt efter de tog vi en tur till Västerås, handlade lite på Ikea innan vi åkte  till Media markt å köpte en 50tums tv istället! När vi kom hem plockade vi upp den å möblerade om i vardagsrummet! De blev super bra! på kvällen höll vi på  lite hemma å grillade å bara hade en lugn kväll.. Väldigt skönt helg har de varit!
 
Nu väntar jag på att älsklingen ska vakna så jag hinner träffa han nått innan han ska på match å jag ska plugga!
 
Imorgon ska jag träffa min första Pt kund.. så idag blir de att planera första passet som ska innehålla fystester!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0