Tisdag!

Å jag ligger hemma i soffan med en filt å tar det lugnt idag! Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig! Kom hem från skolan vid fem å värmde lite mat direkt å käkade.. men när jag hade varit hemma högst en timme började jag må dåligt! Gick runt lite i huset å så började jag må i illa.. så gick in å ställde mig på toa ifall jag skulle spy men istället såg jag massa stjärnor och blev skakis i benen så ringde Robin.. Efter de försökte jag ta mig ut till soffan för att sätta mig.. Blev jätte yr å det svartnade mer å mer för ögonen så ramlade nästan över bordet innan jag lyckades sätta mig ner.. Efter de kom Robin hem å synen kom tillbaka efter ett tag.. så när han kommer sitter jag i soffan kallsvettig å vettskrämd! Han får mig då att ringa 1177 å blir tillsagd att lägga mig i soffan med benen högt för att få mer blod till huvet å älsklingen hämtar ett glas vatten å mitt täcke.. När jag legat en stund blir jag bättre och bättre.. Blev också tillsagd att ringa barnmorskan idag så dom ringer upp mig om två timmar.. Hoppas få komma å ta lite prover så allt ser bra ut! Kände iaf sparkar igår så jag vet att undret i magen lever!:)
 
Är så jäkla glad att jag har en sånn underbar sambo som körde i ilfart hem å sen stannade hemma med mig igår istället för att åka på möte.. Undra om jag sagt det förut, men han är den bästa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0