Dagen!

Fick sova riktigt bra i natt! Tove sov ända till klocka sex då va Robin redan vaken sen många timmar tillbaka!:s stackarn! Sen gick jag upp vid åtta när Tove ville ha morgon på riktigt! Å inte har hon sovit många timmar på dagen. Somnade på mig igen vid 12. Då va hon trött men så envis å inte somna i sin säng! Efter de åkte vi å handlade. Är ju dags att baka till namngivelsen. Inte långt kvar nu!:) så på onsdag ska vi ha en bakdag hela dagen! Å mamma å mormor kommer å kidnappar Tove! Då blir hon bortskämd igen!:)

Jag å Tove tog en promenad idag igen från T-hälla å som tur va så somnade hon ett tag iaf på vägen hem. Va tjurig en bit innan hon somnade men inte så konstigt så trött som hon borde varit!

Nu sover hon i sin säng sen ett par timmar tillbaka å jag å Robin sitter ute på altan!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0