Sjukstuga

Å jag tycker så synd om min lilla skrutta. I natt har hon inte sovit längre än två timmar i sträck innan hon vaknat å hostat å man hör hur ont det gör! Så idag är vi alla slitna! Stackars Robin som jobbar idag fick gå upp mitt i natten å byta henna lakan när hon hade kräkits! 
Men jag förstod nästan att hon skulle bli sjuk eftersom att jag va de förra veckan! Men jag skulle göra vad som helst för att hon skulle slippa de! 

Idag är vi hundvakt åt hans också! Vi va å hämtade honom för en timme sen å nu ligger han på köksbordet å kikar ut!:) 

Nu ska jag ligga död i soffan ett tag när Tove sover å innan jag ska laga lite lunch åt min man å mig!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0