Söndag

Jag kanske skulle ta å skriva lite om hur jul har varit! Toves första jul å den blev väldigt bra! Fick massa paket å fullt fokus på henne hela dagen! Vi började dagen ute hos min mormor å morfar där det blev lunch! Första gången jag är hungrig på julafton sen jag träffade Robin! 
Tove öppnade paket nästan hela tiden å vi vuxna öppnade efter maten! 
Vi började kika på Kalle ett tag men Tove va så trött så vi bestämde oss för att åka vidare så hon kunde sova där! 

Så vid halv fyra va vi i T-hälla hos Robins pappa. Å där va också första gången jag va hungrig en jul där! 
Vid halv åtta va Tovis jätte trött å farmor å kaij skulle gå hem så då fick Tove följa med dom hem eftersom vi alla skulle sova där men vi va kvar ett tag till! 
Å dagen efter va vi kvar hos Robins mamma hela dagen å fick paket å käkade god mat!:) 

När vi väl kom hem packade vi upp nästan alla Toves paket å när hon hade somnat så somnade vi med!:) 


I fredags jobbade Robin igen å jag å Tove åkte ut till landet. När hon sov åkte jag å skjutsade mormor till morfar som ligger inne igen! På kvällen när Robin äntligen kom hem hade vi en mysig hemma kväll! 

Igår va vi med Hirvi å Isabell å handlade allt till nyår så nu är våran kyl full med mat!:) 
Efter de kom Chrille å Rickard hit på fika. De va inte igår! De va trevligt! 

Idag va de äntligen min tur å få sova hela natten å morgonen! Å självklart sov jag skit dåligt i natt å kunde inte somna pm när Tove vaknade. 
Å självklart sov Tove hela natten å vaknade inte fönns vid åtta!

I morgon är det dags för Robin å jobba igen å jag å Tove funderar på å kanske kika lite på stan. Skulle ju behöva köpa massa nya kläder men vi får se!:) 

Här är min söta Bovis på julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0