Blää

Kunde ju haft en bättre start på det här året!! Fan vad less jag blir! Ansökte om grav penning för x antal månader sen att det skulle börja gälla från den 21/12 å det kunde ta upp till 30 dagar att få svar på de.. Jag skickade in de så att det var mer än 30 dagar tills den 21:a men jag har fan inte fått nå svar än! När jag var hos Barnmorskan förra veckan pratade vi om de å att jag är sjukskriven tills på söndag sen måste jag jobba heltid igen! å hon tyckte ju inte jag skulle göra de så hade jag inte fått svar från Fk idag så skulle jag ringa henne! Ringde de nummret jag fick av henne för kanske en timme sen å jag kommer till den vanliga jävla telefonsvararen som säger att de ska ringa upp mig på fredag morgon! Vadå fredag morgon?? Skulle ju ringa idag för att doktorn va där idag!! Men jag får väl ta å åka upp till dom å prata då man inte får tag i dom på telefonen alls!!!
Jag ska nog ta å gräva ner mig i 6 veckor å sen njuta när hon äntligen tänker titta ut!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0