Jaha..

strulet är fortfarande inte löst.. Va uppe å pratade med en barnmorska i onsdags å hon skrev ut mitt läkarintyg å skulle ge det till doktorn igår å eftersom att jag ringde i onsdags å fick tid idag 8:40 att de skulle ringa upp hade jag kvar den tiden.. Barnmorskan jag va hos förra torsdagen ringde igår å hörde hur de hade gått med försäkringskassan å berättade att de hade strul å inte hann ringa upp alla samma dag.. Men när hon ringde i morse visste hon ingenting å på mitt läkarintyg stog det att de gäller bara till den 6/1 men att hon skulle kika runt med sina kollegor å sen ringa tillbaka.. Hon ringde nyss å sa att doktorn hade fått de men hon hade inte fått tag i honom så hon visste inte om han skulle förlänga de i helgen eller hur han tänkte göra.. Så hon sa åt mig att ringa till den där växeln idag så jag kunde bli uppringd på måndag men jag ringde nyss å de säger att de ringer upp på tisdag.. De går inte så bra nu!!
Men hoppas på att han fixar de i helgen å jag ser på min FK sida att det är fixat.. Annars blir de å pina sig igenom en stängningsdag på jobbet på måndag å jobb tisdag... Min rygg som knappt klarar av att sitta upp när jag äter hur fan ska den klara en hel dag på en hård stol!!
 
Igår kväll trodde jag hon skulle sparka sig ut ur magen.. jäklar vad stark hon börjar bli!:) Å hade också endel onda sd så blev inte mycket sömn i natt inte! Men tur att jag va hemma idag å kunde sova ett tag på dagen!
 
Bara 5 veckor kvar nu!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0