Fem månader!

I tisdags blev Tove fem månader å i onsdags va de dags för sprutorna. Stackars tjej. Hon hade precis blivit tyst efter första sprutan då kommer tanten igen å tar en i andra benet också då va hon inte glad men gick över rätt fort ändå. Men den natten å morgonen sov hon inte bra alls. Det va Robins natt men jag hade ändå svårt å koppla av å sova. Vid sex tog jag över å då tyckte hon de va dags att ta morgon!:s så de va bara å gå upp. Sen på förmiddagen va hon lite små tjurig å lite lite feber men de va allt!

Igår fick vi besök av grannarna på kvällen å jag som hade tänkt sova tidigt!:/ Menmen de får bli idag istället. Jag la Tove vid åtta å Robin va på match å jag satt i soffan å höll på å somnade så snart ska jag natta kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0