Tisdag!

Vad fort tiden går. Inte många veckor kvar på Robins semester nu!:( men ska njuta extra som sista veckorna! Är ju iaf en månad!:) men skulle tro att augusti kommer gå fort då alla helger är helt uppbokade! Den här veckan har vi också nästan helt uppbokad! Men bara roliga saker så gör inte så mycket! Bästa kommer nog bli kräftskivan vi ska ha här! Så jäkla gott! Hade tänkt först att jag å Robin skulle antingen åka räkbåten eller äta räkfrossa i sundbyholm men sen kom vi på att vi har en här hemma istället å bjuder hem ett par så för dom pengarna vi tänkt lägga på å äta ute lägger vi istället på å köpa hem massor av gott!:) hoppas bara på lagom bra väder!:)

Idag fick jag ett par timmar egentid helt själv hemma! Jag gjorde inte ett skit! Låg på soffan å kikade tv. Va superskönt! Men vad fort man saknar sin lilla groda!

Igår kväll åkte jag å Tove ut till mamma å pappa. Men min stackars tjej va jätte ledsen va helt säker på att en tand va på väg men idag syns inte tanden lika bra!:s de va inget som hjälpte igår på en timme. Vi är väldigt bortskämda med att hon nästan aldrig är ledsen men tycker så synd om henne när hon väl blir de! La henne sen i husvagnen å de va inga problem. Hon fortsatte å sova fast vi flyttade henne till bilen å sen till hennes säng!

Nu ska jag kika på allsången innan mitt stora hjärta kommer hem igen!

Bjuder på en bild när mitt lilla hjärta äter kiwi!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0