Måndag!

Har fått en hel del gjort idag! Väldigt skönt! Eftersom Robin har semester nu så har vi börjat dela på nattningen å natten så igår va de Robins tur! de gick superbra! sista gången vi vaknade var halv 10 så skönt med sovmorgon! Jag hade lätt kunnat sovit ett par timmar till men dumt att vända på dygnet! Så gick upp å käkade frukost ute på framsidan! Mysigt! När de va dags för Tove å sova igen började vi med att plantera alla blommor vi fick på midsommar, blev superfint! Får se hur länge vi lyckas hålla dom vid liv!:P Tove tog en längre sovstund så vi hann med att klippa gräset också, vilket verkligen behövdes!:) Fick bort allt ogräs som tagit över ena sidan!
Vid två åkte Robin till en kompis å käkade lunch innan de skulle åka på match så jag å Tove va hemma å myste en stund innan mamma kom å hämtade oss å vi åkte till V-ås! Hittade massa skoj till Tove, b.la. ett strandtält som vi kan ha på tomten eller om vi åker å är ute nånstans!:) Köpte också en matstol så nu är hon redo att sitta med vid maten å också få smaka lite! Tjuvstartade idag när jag åt korv med bröd så fick hon en liten smula å äta på å hon svalde den nästan direkt å såg ut å tycka de va ganska gott! Så tror inte de kommer bli nå problem!:) 
 
nu ska jag kika lite på tv innan Robin kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0