God morgon!

Jag å Tove har inte riktigt samma sov tider än! Hon sover på dagen när jag hunnit bli ganska pigg å inte kan somna å när jag blir trött å vill sova är hon vaken!:P Menmen jag fick iaf 6 timmars sömn i natt, jag trodde hon skulle vara vaken hela natten eftersom hon sov större delen av dagen och kvällen igår!
 
Hade en riktigt trevlig kväll igår! Även fast vi inte har träffats på flera månader har vi alltid nått att prata om! Bara å se till att det inte dröje lika länge tills nästa gång vi ses!
 
Fick frågan igår om å hänga med ut å käka i morgon! Men har inte bestämt mig än! Eftersom Tove inte fått in mat tider än utan ibland kan hon ju äta i ett par timmar i sträck å då är de ju väldigt svårt för mig å sitta å äta!:) Menmen vi får se i morgon! 
Imorgon på dagen ska jag umgås med min mor hela dagen! Blir nog en tur till Tuna park å kika på lite amningskläder! De kan gå åt ganska mycket kläder om snuttan får för sig att ha spykalas!:)
 
nu ska jag göra lite mat åt Robin tills han kommer hem sen blir det en promenad i det fina vädret! Om Tove vill fortsätta sova när vi kommer tillbaka ska jag nog ta tag i framsidan å rensa lite!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0