Fredag!

Den här veckan har gått fort ändå! Konstigt nog så har den här veckan varit jobbigare än förra! Men är nog för att Tove har vaknat en gång mitt i natten som hon aldrig brukar göra annars så jag har inte vant mig med de! Har varit super trött! annars brukar hon sova hela nätterna, kanske behöver stoppa in nappen nån gång men nu har hon vaknat vid 2-3 å velat äta å de va nån månad sen hon gjorde sist! Tror hon är inne i nån utvecklings fas! Så kul å se hennes utveckling! Den här veckan har hon börjat låta mer å annorlunda å skrattat mera! Skrattar varje gång jag hör henne! I morse tio över sju vaknade hon å tyckte det var morgon då vaknade jag av att hon låg å pratade med sig själv! Fast jag var hur trött som helst vaknar jag världens gladase! Kan inte ha en bättre dotter å inte heller än bättre sambo! Att man kan älska dom två så mycket! <3
 
Nu väntar jag på att min älskade man ska komma hem å vi kan ta helg! Tyvärr ska jag å Tove till nyköping på bröllop i morgon men ska så fort jag kan åka hem!:) Sen är det inte många veckor kvar tills vi får 9 härliga veckor semester tillsammans!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0