Onsdag

Mitt i veckan redan.. oj vad fort den här veckan har gått! fick tänkte efter för att komma på vilken dag det var idag!:P Tänk vad bra man har det när man är mamma ledig!:) Denna vecka har jag också fått haft min man hemma hela dagarna inte för att han har kunna göra så mycket men han är ju ett rätt bra sällskap!:) Han är sjukskriven med en trasig rygg! 
 
Helgen gick lika fort som vanligt! I fredags hade Robin match som vanligt så jag å Tove va hemma å myste tills hon somnade där vid halv 8 ungefär.. Vi fick våran babyvakt då också så jag kunde vara på nedervåningen fast hon sov! Väldigt lyxigt!:)
På lördagen åkte vi hem till Robins bror å firade hans dotter som fyllde två! Väldigt trevligt å vara där, synd bara att Tove bara hade tagit power naps hela dagen så hon var inte på sitt bästa humör.. tror hon är inne i en utvecklingsstadie då hon varit så flera dagar i rad.. men när man är borta sådär finns det alltid folk som tycker det är kul att gå runt å bära så jag kunde vila min rygg lite!:) Efter de åkte vi å handlade sen var vi bara hemma å myste på kvällen, hade tänkt å grilla men ingen av oss orkade vara så sociala med grannarna som hade fest så vi blev kvar inne!:P 
På söndagen åkte vi till Robins farmor å åt lunch.. en väldigt god köttgryta fick vi där! Hade glömt köpa frukostbröd så var ganska hungrig när vi kom dit.. direkt efter de åkte vi hem till min bror på kalas då hans fru hade fyllt år! skulle vart där förra helgen men eftersom morfar låg på sjukhuset så flyttade vi de till den här helgen! Vi hann vara där i en kvart kanske sen va Tove inte alls nöjd.. inte ofta man hör henne skrika så mycket å så länge! Tror hon fick magknip men efter ett tag tog vi in vagnen å satte på bilbarnstolen på den å körde över tröskeln då blev hon nöjd å började skatta! Å direkt glömmer man hur arg å ledsen hon har varit å man smälter direkt!:) 
 
Å vad jag tycker våran groda är duktigt, i natt sov hon från klockan 20 igår kväll tills klockan sex i morse, då ville hon ha mat å bajsa lite sen somnade hon om till halv 9.. Har verkligen inget att klaga på en sådan natt! Sen visst finns det dom nätterna som hon vaknar lite oftare men de kan man ta då när man får sånna nätter ibland! Å kvällarna är inga problem alls då hon får mat nångång mellan 19-20 å direkt efter maten lägger jag henne i hennes säng å hon somnar inom 10minuter å efter 30 min vill hon ha nappen igen sen sover hon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0