2 nätter i rad!

Tisdag å andra dagen i rad Tove sover hela natten! Wohoo vad skönt! Efter som vi sovit så bra så hade jag tänkt att vi skulle till öppna förskolan idag men det verkar inte bli så. har inte fått min skrutta å sova igen å hon orkar inte va vaken typ fem timmar i sträck. 

Sista tiden vi va där nere nu innan vi gick upp så satt vi i soffan å myste å läste bok så hon skulle varva ner lite å somna fortare i hennes säng men funkade inte mycket bättre de… 

tycker det är superkul å se när hon lär sig alla nya saker men man behöver väl inte göra de i sängen!:p igår kväll när jag la henne så satte hon sig upp hela tiden å så skulle hon ställa sig upp med hjälp utan spjälorna!:) 

Nu har hon gett upp å somnat så då kryper väl jag också ner i sängen ett tag till!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0