Träning, Tove å Hans!

Tisdag igen. I morse vaknade Tove redan vid fem. Även fast hon sovit hela natten va jag inte pigg alls. Å som tur va inte hon heller super pigg så vid sju gick vi å la oss en timme igen!;) vid åtta fick Tove komma in till våran säng å vi hade jätte mysigt! Aldrig hänt att hon legat stilla så nära så länge förut!:) vid nio åkte vi till öppna förskolan. Efter de va de dags för Tove å sova igen innan vi käkade. Nu sover Hon för natten å jag har nästan nyss kommit hem från innebandyn. Gick riktigt bra idag! De måste ju vara nya klubban jag köpte i söndags!:)

På söndag ska jag äntligen sparka på en boll igen! Första träningen sen jag blev tjockis. Ska bli spännande om jag kommer ihåg hur man gör. Annars får jag ligga i hård träning för den 1/12 är det dags för cup!:) 

Just de förra tisdagen va jag iväg å spelade innebandy match. Va lite små nervös innan å tänkte va fan har jag gett mig in på! Men de gick rätt bra. Men det är lite kul å va den enda tjejen. De andra laget knuffades å så på dom andra men inte på mig!:p 

Nu ska jag vila mina trötta ben innan det är dags å mysa ner sig i sängen! 

Just de va jag kommer få abstinens nästa vecka. Ska sova utan min älskade man två nätter. Först är han borta på kurs torsdag till fredag sen åker jag till Ullared lördag till söndag! 

I morgon ska jag å Tove ut till landet å leka med Hans. Mamma å pappa har en hund hemma på prov å stackarn heter Hans! Men super söt är han!:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0