Fredag!

Trots två timmar vaken i natt å sen morgon klockan sex tog vi oss ändå till öppna förskolan! Så kul å se Tove när vi sjunger å hur hon spanar in alla andra barn som är där! Så mitt mål är att åka dit iaf en gång i veckan! När vi kom hem somnade hon nästan direkt i vagnen å sov i 1½ timme så vi missade lunchen med pappa idag.. men de kommer ju fler fredagar! Tanken va att åka å handla direkt hon vaknade men svärmor ville gärna låna Tove några timmar på eftermiddagen så jag åkte dit å lämnade henne innan jag handlade! å när jag kom hem tog jag tag i å satte igång en tvättmaskin sen va de direkt ut å kratta å klippa gräset så nu är de redo för hösten å vintern! Lär ju inte behöver klippa nå mer i år! Å de där jävla trädet som jag är så trött på nu hoppas jag vi kan ta bort ganska snart! Inte många plommon kvar å de mesta har jag krattat upp....
 
I morgon är det babysim som vanligt på morgonen sen förvinner Robin hela dagen på match å jag å Tove ska umgås med mamma! får se vad vi hittar på! 
 
på söndag blir de nog bara en dag hemma med matlagning å mys.. å jag försvinner två timmar å spelar lite innebandy! Behöver springa ur mig all energi som är kvar! å de kommer verkligen bli all energi.. med min kondition som jag har nu är jag helt slut efter två timmar! men det börjar bli bättre sakta med säkert!:) 
 
Nu är musiken på på högsta volym å jag ska bara slappa i soffan innan Robin kommer hem från jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0