<3

Fick höra igår att min tränare har förlorat sin man. Har inte kunnat släppa de sen jag såg de. Usch kan inte förstå hur hon känner. 
Vad skulle jag göra om Robin inte fanns. Han betyder så mycket för mig å för Tove också. Deras dotter är äldre men är fortfarande liten men kommer alltid komma ihåg sin pappa. 
Å vad jag lider med dom. Hon är en sånn bra å härlig person å efter allt hon har gått igenom så förtjänar hon absolut inte att gå igenom det här! 

Jag tänker ofta på hur bra jag har det men alldeles för sällan! Jag har allt! En helt underbar man, ett underbart barn, ett bra hem (även fast vi vill ha hus) å jag har fast jobb! 

I morse åkte Robin iväg å kommer inte hem fönns i morgon kväll. Va inte så sugen på att han skulle åka efter att jag fått höra de men han måste ju. Tur jag har lite av han kvar hemma, halva Tove är ju han!:)

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0