Va ett tag sen…

Här var de ett tag sen jag skrev! 
Min långa semester är slut å jag har hunnit jobba en vecka! Tove har börjat sin inskolning på dagis! De går jättebra! På tisdag ska hon vara själv där för första gången! Snart börjat allvaret på riktigt med jobb för både Robin å mej å hämtning å lämning på dagis! Spännande!:)

Helgen har varit ganska fullspäckad. I fredags va jag hemma hos en jobbarkompis hela kvällen å halva natten!:) igår va vi hemma hos min mamma å pappa. Å när vi kom hem kom Hirvi hit å vi grillade sen gick dom ut på krogen å jag gick å la mig ifall att Tove skulle vakna på natten! 
Å idag har vi varit hos Robins mamma å Tove busade massor med kusinerna! 
Sen på kvällen fick vi mat hos hans pappa! 

Nu håller Robin på å lägger Tove sen ska vi ut å mecka lite med hans cykel innan det är dags för sängen å ännu en jobbvecka väntar! 

Tänk att jag får ha dom här två i mitt liv! Älskar er över allt annat! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0