Måndag

Då va denna snabba helgen slut. 
I fredags hade jag å Tove en heldag med min mamma. Vi va nere på stan å köpte presenter till Tove, käkade å fikade! Sen blev jag avsläppt hemma med en trött å surig tjej. Hon sov inte mycket på eftermiddagen. Vid halv sju kom Robin hem så då tog vi helg. 
I lördags ringde min klocka vid sju. Det va dags att åka till Borlänge å köra folkrace. Så jäkla kul!! Har blivit mycke fegare sen Tove kom men för att va enda tjejen å köra bara mot busschafförer så är jag nöjd med en 13:de plats av 17. Kom två i D-finalen. 

I söndags åkte vi ut till landet å käkade å hämtade deras andra bil. Våran ska in på lagning. Absolut ingen utgift jag är sugen på men ett måste tyvärr!:( 

Idag lånade jag mammas å pappas stora bil så jag å Tove kunde hämta mormor å skjutsa upp henne tillsjukhusey där morfar ligger igen! 

Nu väntar vi på att Robin ska sluta. Då är de dags å laga lite käk innan jag ska på fotbollsträning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0