Min underbara lilla familj!

Jag å Tove har hunnit med mycket idag! Började med å vakna vid åtta. Då ringde jag min man som påminner oss om att vi måste städa förrådet lite så nissarna där ute kommer åt luckan å kan gå ner under huset. Sen åt vi frukost å tvättade å dammsög å lekte ett par timmar. När Tove skulle sova så gick vi ut på en lång promenad. När vi kom hem va de dags för lunch. 
Efter lunch lekte vi lite sen åkte vi till Tuna park å köpte pyjamas. När vi kom hem va de dags för en liten sov stund igen. Å då kom äntligen min älskade man hem! När Tove vaknat tig han med sig henne å handlade mat till kvällen. Vi gjorde hel kyckling i ugn med pommes. Blev riktigt gott! 
Nu sover vår lilla busunge å vi kikar lite tv innan vi ska sova! 

I morgon ska vi till mormor å morfar på kalas. Sen måste jag packa allt vi ska ha med! Har nästan inte ens börjat!:s 
Fast jag har nog skrivit upp allt vi ska ha med! 

Men fan för å ha fött barn! Mina höfter är inte som dom va förut så måste köpa nya termo byxor! Men helt klart värt när jag kikat på våran underbara dotter! Hon är så jäkla bra! Det bästa vi har gjort! Hur jobbigt det än kan vara å va uppe på natten eller när hon va sjuk å jag å hon va vaken till fyra på morgonen så är hon helt underbar! Charmade personalen på sjukhuset å på hm idag! Hon vet precis hur man ska göra!<3

Jag är så grymt glad att jag har henne å hennes pappa!!<3 
När jag träffade Robin så va de helt rätt tidpunkt i mitt liv!! 
Åkte ut till landet på midsommar med två killkompisar för att komma bort från allt å bara ha kul! Inte en tanke på å träffa kille!! Å så kom han där å bjöd upp mig!!<3 

Han är bäst!!!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0