Familjedag!<3

Haft en riktigt mysig dag med min lilla familj! 

Min lilla tjej fick spruta igår å avslutade kvällen med feber. Usch tyckte så synd om henne när hon va gnällig å jättevarm. Men efter en alvedon så fick hon iaf sova bort febern å vaknade glad som vanligt. 

Vi började dagen med en gemensam frukost. Sen vid tio gick vi till Leo's å lekte lite. Sen va de dags för en liten sovstund för Tove så vi tog en långpromenad å hon sov i vagnen. När vi kom hem va de dags för lunch å lite lek inne. 
På eftermiddagen tog vi på oss å gick ut i lekparken å lekte lite. Gick till vår lilla gräsmatta å lekte där å så passade vi på å lägga lite gräsfrön så vi får nå gräs där vi tog bort trädet i höstas. 

När Tove hade sovit en stund på eftermiddagen så blev det bus i badet. Å sen åkte vi över till Farmor å Kaij där vi käkade kvällsmat å så blev Tove kvar där. Men idag va första gången jag tyckte de va riktigt jobbigt å lämna. Visst har de varit jobbigt förut men inte så här. Men det är nog för att det är första gången hon sover borta två nätter i rad. Men jag tvivlar inte alls på att de kommer gå bra. För hon har det jätte bra. Bara jag som är lite fjantig!:)

Men i morgon 06:00 kommer pappa å hämtar oss å vi ska ha en heldag i backen å åka skidor. Ska bli kul! Å riktigt fint väder ska vi få. Så en del solande på toppen lär de bli!:) 

Min underbara lilla dotter!<3

Å första teckningen är gjord!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0