Ångest...

Då va min mammaledighet slut. Å dags för jobb i morgon! Hoppas denna vecka går fort! 

Igår va Tove med mormor på Mora träsk å jag å Robin grävde upp de sista på framsidan så dom kan börja lägga nytt där i morgon! Sen fick Tove följa med ut till landet å sova å vi gick ut å käkade med grannarna! Riktigt trevligt va de. Avslutade kvällen hemma hos dom. 

Idag har vi bara varit hemma å tagit de lugnt. Fick hem våran skrutta vid halv tolv. 
Klockan fem hade vi seriepremiär! Inte riktigt min bästa match men ett mål fick jag till å några assister. Vinst med 7-1. Så skönt å börja serien med många mål!:)

Nu ska jag njuta den sista tiden hemma innan vi ska sova! 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0