Fotboll

Körde första fotbollsträningen sen sommar uppehållet idag! Skit kul var de! Å planerade då in att vi skulle ragga lite folk å sen vara med på en nattcup den 17:de.. Men kom på nu att jag nog inte kan vara med! cupen slutar klockan 7 på morgonen å vid typ 9 ska jag ut å klippa mig å efter de ska Jag å Robin vara barnvakt åt Gabriel så känns som att jag vill vara pigg när vi ska ha han.. kanske inte blir super mycke sömn när han ska sova här! Hehe får väl se ifall Robin blir avskräckt från barn efter den helgen!:P I måndags flyttade vi tillbaka till Tunavallen.. Flyttgubbarna skulle komma till nyfors å hämta våra saker klockan 8.. men chefen kom å pratade med mig kvar över 8 å då hade gubbarna ringt å sagt att dom var magsjuka.. Så inte fönns klockan 1 kunde han få ihop nya gubbar från andra städer som kunde flytta våra saker.. Så det fick bli en hel förmiddag utan leksaker å möbler! Men ungarna var super duktiga! Sen på eftermiddan kom äntligen sakerna.. så idag höll vi på hela dagen å packade upp saker å försökte få lite ordning! Men fan vilken tid det tar! Tur att vi har så bra barn som klarar de så bra! Å på måndag tar jag på mig ett lite annorlunda jobb.. ska vara typ resurs för att barn, lär vara en utmaning men det ska bli kul! Nu ska jag ner å öppna dörren där nere för Robin.. Han tränar efter oss så jag stal hans nykel å åkte med Marie hem istället för att vänta!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0