<3

Om du förstog hur lycklig jag är med dig! Hur mycket du beyder för mig. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon som dig. Någon som jag älskar över allt annat, någon som jag saknar så fort vi inte träffas, någon som alltid är i mina tankar och alltid finns där för mig! Det finns ingen som fått mig å känna mig som du får mig att känna. Finns ingen som lyckats få mig att känna mig så älskad. Vi har inte varit tillsammans super länge men det har varit den bästa tiden, å jag tänker nästan varje dag på hur glad jag är att jag fått dig! När jag är med dig är det aldrig tråkigt, å jag har fått uppleva så många bra minnen. Självklart har vi bråkat men det löser sig alltid, å ett förhållande utan bråk är inge bra förhållande. Jag hoppas att du står ut med mig för alltid, även fast mitt humör kan vara väldigt jobbigt. Å jag får VÄLDIGT dåligt samvete när jag egentligen är på dåligt humör på¨grund av nått annat men de går ut över dig!! FÖRLÅT! Men jag älskar alltid dig å kommer alltid att göra! Du är det bästa som har hänt mig!! Du har gjort mig lycklig igen, allt känns så rätt med dig! De flesta som känner mig har sagt till mig att det syns att jag är lycklig igen å jag är den som jag "borde" vara! Att somna bredvid dig i sängen varje dag är det bästa som finns. Att ha din arm rumt mig om natten. Du snarkar, men att ha din arm runt mig å höra dina snarkningar är det de mysigaste som finns. Vad jag ville berätta är att jag älskar dig över allt annat och kommer alltid att göra de. Men tyvärr så finns det inte ord som kan förklara hur mycket. Älskar dig enormt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0