Ajaj

jag halkade idag på jobbet när jag lekte med ungarna så nu har jag jätte ont i handen.. Tog emot mig fel så kan inte böja på fingrarna utan att det gör ont!:( Fan så klantig man är! Jaha ska man kanske skriva lite om helgen också! Blev en lugn kväll hemma i fredags.. Johan kom över å vi käkade våfflor, kikade lite på tv å snckade skit! Han gick väl vid 1 kanske men kunde inte somna så sov inte många timmar den natten.. Gick upp rätt tidigt i lördags för att hinna klippa mig.. efter de va det dags för match mot triangeln.. Va kul å spela men gick inte så bra för mig eller inte för oss heller, vi förlorade! Å på kvällen gick jag å robin till Chrille för å festa lite.. När de andra gick ut till krogen gick vi hemåt! Men det va en rolig kväll!! Å i söndags blev de också en lugn dag.. Tog bilen ut till Far för å umgås lite med honom sen laga mat.. annars hände det inte så mycket.. Eller jag sökte högskolor också.. hittade några jag ska söka så i höst lär jag ju plugga! Nu ska jag ta å träna nått innan vi ska ner på årsmöte! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0