Bläää

Känns som jag blivit överkörd av en bil å ett jetplan åker runt i mitt huvud samtidigt som en kork sitter fast i min näsa! Borde man inte bli lite immun om man jobbat på dagis i över 3 år? Tydligen inte.. För exakt 1 månad sen så va jag också sjuk, brukar ju aldrig vara sjuk annars.. varför nu?? Är det nu kroppen har börjar reagera på att jag sover ordentligt på nätterna, jag tokfestar inte varje helg, jag tränar hela tiden, äter rätt! Haha min kropp kanske inte tål ett hälsosamt liv! Eller jag kanske får igen för att jag har det så bra nu!:P Aja bara att bita ihop å ligga här ensam i några timmar å ha det piss tråkigt! Skulle ha gått på after work å bio i morron men de är de ju bara å glömma nu!:( Men måste iaf pallra mig upp ur sängen ett tag idag då vi har bokat tid med bilfirman att vi ska ut å provköra en bil! Får se hur den är å om det är nått att ha!

Just de kanske ska berätta lite om helgen också! Hade en super bra helg! I fredags kom bästaste Johan hit å vi snackade massa skit, spelade Wii, kollade tv, drack lite.. Hade de hyffsat lugnt men super kul å trevligt! De lär vi ju göra om!:)

Somnade dock inte fönns vid 5 å sen vaknade jag vid 9 men fick inte liv i han som jag bor ihop med så var bara å vända sig om å försöka sova vidare.. Vaknade sen vid klockan 1 igen å vi började då planera vad vi skulle hitta på.. De blev en vända till Coop å inhandla lite mys mat.. De blev bacon inlindad fläskfile med hemmagjord potatisgratäng å beasås såklart! Svin gott blev de!:) Efter de blev det en myskväll i soffan!

I söndags pallrade jag mig till Innebandyn som vanligt, fast jag var sjuk men orkade iaf halvspringa i 2 timmar, sen va de bara hem å lägga sig i ett bubbelbad! På kvällen lagade vi matlådor så Robin skulle ha den här veckan å så blev de ju lite provsmak på kvällen också.. Vi lagade köttfärssås å så en köttfärssoppa... Jag käkade spagetti med köttfärssoppa!:)

Nu ska jag begrava mig i täcket igen å hoppas på att jag blir frisk SNART!!

Bara 11 dagar kvar tills vi sticker till Lanzarote!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0