Usch

Ingen rolig dag alls.. Vaknat en del i natt av min onda hand så va ganska trött när jag vaknade i morse.. å när jag kommer till jobbet får jag höra att folk är sjuka å inga vikarier finns de!:S Självklart så va det den dagen som vi böhövde vara mer folk än vanligt för vi hade maskerad, men det var tvärtom.. Det var bara å jobba för 2, men vid 11:15 fick jag en akut tid hos doktorn för min hand.. så missade luchen också.. Gick dit å fick en remiss till Röntgen så va bara att ta bilen till sjukhuset.. En positiv sak idag var iaf att det inte var brutet bara en rejäl stukning.. Åkte rally tillbaka till jobbet sen för att de andra skulle hinna få nån rast.. Jag tog min hos doktor!:) Direkt efter jobbet åkte jag å handlade, åkte hem å hämtade Robin för att åka ut till landet å hämta Renaulten å nu är jag äntligen hemma men bara för ombyte.. måste snart å handla igen å sen dubbel träning.. Lär nog sova gott i natt iaf! I morron ska jag träffa mor å hon ska hjälpa mig å skriva lite så jag kan söka de sista högskolorna till hösten.. sen är det bara vänta å hoppas på att jag kommer in på nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0