Svårt å hitta motivation en längre stund...

Oj vad det finns mycke andra saker som lockar när man egentligen ska plugga muskler.. Jag var helt plötsligt tvungen å dammsuga mitt i pluggandet för jag satt å tänkte på att killarna ska vara här i morron å säker smutsa ner ännu mer med chips å sånt på golvet så lika bra att dammsuga nu på en gång! Hmm hur tänkte jag nu, varför göra de när jag ska plugga å dom ändå ska vara här i morron?:S
Men tydligen är det roligare å dammsuga!:)

När Robin drog iväg på träning gjorde jag om vardagsrummet till en gympa sal å satte igång å körde vårat gympapass! Fast först drog jag ner alla persienner så ingen skulle se mig!:)  Då tränade jag (vad jag vet iaf) Infraspinatus, Subscapularis, Levator scapulae, Rhomboideus, Deltoideus, Trapezius, Biceps brachii, Brachialis, Pectoralis major å många fler.. Har bara börjar med musklerna på överkroppen än så länge..

Nu ska jag nog försöka skala lite mer räkor.. Tydligen är det inte lika äckligt om man är två så kanske väntar ändå tills min man kommer hem! Det va skit vidrigt när det helt plötsligt ramlade ut ett öga i handen, då slutade jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0