Update!

Nu var det några dagar sen igen.. Har haft ganska fullt upp! kan ju börja berätta lite ifrån helgen å se hur långt jag hinner!:)

Fredagen blev en lite oväntad men väldigt bra kväll! Kom ju till slut hem med en bil som jag inte visste hur länge till den skulle rulla.. Men väl hemma i E-tuna mötte jag upp min bästaste å handlade lite mysmat till kvällen sen gick vi hem å tog de lugnt å inväntade kvällen.. Sebbe med Co skulle inte komma fönns efter 8 så det var lugnt tänkte vi.. gjorde oss i ordning å började fixa maten när det ringde på dörren vid 7 kanske.. då kommer Sebbe å Hyttan med mat å öl! Så det var bara å göra sig klar!:) Fortsatte dricka öl å snacka massa skit, kollade lite skoj på datorn å drack ännu mera! De slutade med att de satt å shottade explorer! Usch!
Kvällen avslutades med att jag låg underst i soffan å de andra på en hög över med Hyttan högst upp juckandes med bar överkropp! kan säga att jag hade ont i magen efter allt skratt den kvällen! Vi fick inte hem dom fönns vid halv 4 så då blev det äntligen en efterlängtad sömn..

Dock bara i 4 timmar innan klockan ringde å morfar kom å hämtade oss å vi åkte å hjälpte dom bära ved.. Inte det roligaste man gjort men när man har Johan å Robin där så kan man få det rätt kul ändå.. å är man trött så kan man skratta ganska mycket!:D Kom hem därifrån vid 3 å då fanns det inge annat än å sova!:)

När vi vaknade kom mor å hämtade oss å vi åkte ut till landet å käkade mat å drack lite vin mor hade vunnit på landet sen sov vi över där i lilla stugan! mysigt!

I söndags blev det en mysdag med en liten rundtur i olika affärer, laga mat å bara ta det lugnt!

I måndags å tisdag har jag inte mycket å säga än att jag var i skolan precis hela dagen å pluggade.. kom hem 22 i måndags å 20 i tisdags! INTE OK!!:)

igår var det lektioner mellan 8.30-16.00 men mitt i den näst sista lektionen när vi har rörelseanalys går våran lärare ut å den andra kommer in å säger åt oss å skynda oss å plocka ihop alla våra böcker å ta på oss kläderna så ska vi gå iväg.. vi får inte reda på var utan går till andra sidan av Järfälla för att sen få Bowla! Ibland har man det bra!:) Så det blev Bowling den sista lektionen innan lovet!:)

Idag har vi studiedag så har setat å plugga Anatomi sen klockan 8 i morse nu blev det ett litet brejk för å invänta min mor som ska förhöra å hjälpa mig analysera lite.. Se vilka muskler man använder när man gör vissa rörelser! När man väl kan det är de ju skit kul men det svåra är å lära sig alla!

I helgen blir det äntligen den efterlängtade kryssningen! Skaldjursbuffe å partyparty med min Älskling å Viktor å Veronica!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0