Godmorron!

Söndag redan? Usch helgerna går för fort! Igår stack vi till borlänge vid halv 8 för Folkrace de va skit kul i kvalomgångarna, jag tyckte inte de gick bra men jag hamnade i B-final iaf! 1,2,3,4 hamnar i A-final, 5.6.7.8. hamnar i B-final så jag är nöjd! fick en bra start men fick min bror vid sidan av som trycker ut mig i snön,jag kunde inte göra nått så jag försvinner ut i snödriva å då va den finalen förstör.. Kommer iaf tillslut loss med hjälp av han som stog på sidan så jag åker ett halvt varv innan min bror kommer igen å snurrar mig.. Blev less så då åkte jag av de andra hade då åkt 4 varv å jag åkte inte ens 1.. Kan ju inte säga att de va speciellt kul å ännu mindre värt pengarna när man inte ens får åka de man vill.. menmen får väl se ifall jag åker nästa år eller inte..

Idag ska jag åka å kika på testcenter på munktell å se så det har alla saker jag behöver till HPB:n som jag ska göra där. sen ska jag ut till en jobbarkompis å bli klippt.. å ikväll är de dags för fotbollsträning! Men först ska jag ta å plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0