Äntligen fredag

Härligt att de snart är helg å vi får lite tid med pappsen. Jag å Tove har varit själva både dagar å kvällar den här å förra veckan, jag tror både jag å hon saknar han!:)

Igår va vi på BVC. Har en sånn jäkla duktig tjej som växer som tusan. Väger redan 4,5kg å är 57cm lång! Vi pratade också om amningen. Jag får sitta å maraton amma på eftermiddagar/kvällar å hon är inte nöjd så ska ge ersättning då så hon blir tillräckligt mätt. Igår kväll åt hon på mig fem ggr sen fick hon flaska å åt då 100ml så hon va rätt hungrig!:)
Fick också tid för vaccination å självklart fick vi tid i maj den veckan som Robin ska sova borta hela veckan. Spännande! Hoppas på att hon inte får feber å mår dåligt efter!

Nu ska jag nog passa på å äta medans hon fortfarande sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0