Fredag

Vi hade tur med vädret i fredags så de blev en promenad ner till stan å handlade kläder till Lill grodan å käkade å så va vi ju på BVC. Hon hade gått upp massor i vikt å vuxit på längden också. Hon äter massor å växer fort, tur hon legat i min mage annars hade jag blivit lite misstänksam för inte har hon ärvt de från mig! :)

I morse vaknade jag sista gången vid fem av att Tove hade jobbigt å andas. Hon va snorig, så vi gav henne näsdroppar å efter de va ju hon pigg så blev Inge mer sömn. Eller Joo hon ligger å sover på mig nu men nu är ju ja för pigg för å somna.

Idag ska vi ta en promenad som vanligt men ska nog gå till nån affär, måste köpa kaffe då jag får besök ikväll, har inte träffat han på länge så de ska bli kul! Ska nog försöka få ihop bordet vi köpte igår som vi ska ha på framsidan. Hoppas att Tove också vill få ihop det annars är de svårt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0