Fyra

Fyra nätter i rad har Tove sovit hela nätterna å inte vaknat en gång men har inte vågat hoppas på att hon hade slutat med de å de va väl tur för i natt va de dags igen! Nu är klockan 01:46 å vi har varit vakna i en timme, undra när hon vill somna igen. Hon är iaf inte sur så hon får ligga/sitta i sin säng tills hon tycker det är god natt igen! 

I söndags var det tredje å sista fotbollsträningen innan cupen på söndag. Hade hoppats att mina fötter ville allt som huvudet ville men kan nog inte hå sånn press efter ett å ett halvt års uppehåll å bara tre träningar. 
Ikväll hade vi iaf möte inför cupen å dom verkar ju tro på mig iaf. Jag å en till kommer få mest speltid första matchen för att alla andra har tre stycken å byta runt på men vi är bara två, så hoppas jag orkar springa hela matchen plus dom andra två matcherna den dagen!:) sen blev jag lagkapten också! så måste ju se till att orka!:) 

Så även denna helg är fullproppad med saker att göra, skönt att vi inte har nå planerat i morgon kväll iaf. På lördag är det först babysim, på eftermiddagen är det dop sen god natt för mig!:) å cup hela söndagen!:) lär vara rätt sliten i kroppen på måndag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0