Vin i handen

Sitter nu med ett glas vin i handen.. nu är det fredag!:) Blev 1 dags jobb den här veckan, å de va idag.. Har varit sjuk sen i lördags men nu är jag på väg åt rätt håll tror ja.. så varför inte slå på stort å festa lite idag!:) Nää det blir rätt lugnt idag, ska till lokomotivet å kika på F-rocken! Å imorron natt sticker jag till Ullared! Jippi vad kul! fick min lönespec idag så nu kan jag shoppa! Fick min retor lön från x antal månader sen jag fick löneförhöjningen å jag är sjukt nöjd!! Då får man visat att man gör lite på jobbet iaf!:) Nää hoppas på att få lite sällskap snart, Robin drog till träning så sitter här i min ensamhet men hoppas att de snart knackar på dörren!:)

Kommentarer
Postat av: Remyanja

Very interesting & professional site.

2011-10-06 @ 07:25:53
URL: http://remyanja.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0