Lite små bakis..

Ligger i sägen å är lite små bakis nu.. Men har haft en super trevlig å bra helg!

I fredags kom svärmor med man hit å käkade å drack lite vin.. När dom åkte nattade vi kudden!
Å igår så självklart när man får sova så vaknar jag klockan 9.. Gick upp vid 11 ungefär å gjorde oss i ordning sen for vi iväg å kikade på bil, va nog inne i alla bilaffärer som finns i hela eskilstuna!:) Nää inte riktigt men va på många iaf.. Å jag är fortfarande lika kär i Honda Civic.. Fast hittade också Volvo S40 tror jag den hette.. den va rätt lagom i storleken, å knappar på ratten hade den också!:) Men i sista affären vi va i så hittade min fästman en Mazda 6.. Va väl helt okej bil, kanske lite stor!:)
Usch det är en stor djungel det där med bil.. finns ju hur många som hällst!

När klockan närmade sig 2 åkte vi ut till Mormor å Morfar för å fira att Mormor fyllt år, å blev då bjudna på mat! Efter de for vi hem å gjorde oss i ordning för en utekväll med Viktor å Veronica.. Började kvällen hemma hos dom å busade med Gabriel.. Sen gick vi till O'learys.. Men eftersom att vi åt vid 2 så va ju inte jag alls hungrig, men vi fyra delade på en för rätt så det räckte för mig!:) Men det var en riktigt trevlig kväll!!

Idag ska jag pallra mig till Innebandyn om några timmar.. Får se ifall Viktor är pigg å orkar hänga med som han lovade igår!:) Ikväll blir de nog lite fix här hemma å mys i soffan framför tv:n!

Just de nu i veckan som kommer lär vi nog boka resa till Spanien! Ska bli så skönt å mysigt så klart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0